Nakupování
Svět nakupování online pro Vás
International Media & Business Group
Prostřednictvím nákupní galerie IM&BG Vám nabízíme možnost nakupování na nejlepších eShopech, které provozují prověřené společnosti z celého světa.
Objednávejte online ještě dnes!
Příspěvky
Proč nakupovat na Internetu
Víte, že téměř polovina všech Čechů už někdy nakoupila něco prostřednictvím Internetu? Nakupování přes Internet se stalo přirozenou součástí chování jeho uživatelů a přináší s sebou řadu výhod.
Rodiče propadli levným nákupům v Německu. Zboží hromadně objednávají i přes Facebook
Co je německé, to je kvalitní, praví známé rčení. A v mnoha případech také levnější než u nás. Výrazně výhodněji v Německu nakupují například rodiče malých dětí. Proč se ale výlety do Německa pro pleny, příkrmy a oblečky vyplatí? Podle Petra Krále z Vysoké školy ekonomické (VŠE) je důvodem rozdílná velikost trhů, ale také chování zákazníků.
Internet zaplavují falešné e-shopy. Zboží nepošlou a z karty strhnou víc
Česko je rájem e-shopů. V online nákupech elektra drtí zbytek Evropy
K premiantům Evropy se Češi řadí nejen v počtu e-shopů na hlavu, ale i v oblibě virtuálních nákupních košíků. Čtyři zákazníci z deseti míří pro elektroniku rovnou na internet. V tom Češi nemají v Evropě konkurenci, ukazuje studie společnosti GfK.
Známe nejlepší české e-shopy roku 2017
Nejkvalitnějším e-shopem na českém trhu byl v uplynulém roce e-shop s parfémy Notino.cz – už podruhé za sebou se stal absolutním vítězem Ceny kvality soutěže ShopRoku. Nejvíce hlasů od internetových uživatelů dostal e-shop ONLINESHOP.cz a cenu Heureky získal e-shop Mixit.
V zahraničních e-shopech zásadně plaťte kartou
Počet nakupujících na zahraničních e-shopech se rok od roku zvyšuje. Většina lidí si to pochvaluje, ovšem ne vždy se takový nákup podaří. Redakce proto ve spolupráci s bankéřkou Marcelou Harvanovou z mBank připravila několik rad a tipů, na co si při nakupování on-line dát pozor. Jedním z pravidel je i platba kartou za objednané zboží.
E-shopy expandují, hlavně ty malé
Útraty Čechů na internetu rostou každoročně zhruba o pětinu. E-shopy expandují i na úkor kamenných prodejen. Zájem zákazníků přitom v poslední době na sebe strhávají hlavně menší specializované on-line obchody. Na trhu internetového prodeje jim patří už téměř poloviční podíl.
Průměrná roční útrata v e-shopech letos stoupla o 1300 korun
Průměrná cena objednávky sice mírně klesla, celková roční útrata ale stoupla na 7730 korun. Nejčastějším způsobem platby zůstává dobírka.
Dovoz fejků z čínských e-shopů není celonárodní sport bez rizika
Díky možnosti objednat si zboží do 22 eur bez cla a DPH a většinou bezplatné dopravě se odhaduje obrat čínských e-shopů v Česku na desítky miliard korun za rok. Jen za prvních pět měsíců letošního roku však zajistili čeští celníci 3400 kusových zásilek napodobenin zboží podléhajícího ochraně duševního vlastnictví. Píše Tomáš Hlaváč.
Jak se vyhnout podvodným e-shopům
Předvánoční nákupní horečka začíná a většina Čechů se chystá pořizovat dárky hlavně v e-shopech. Jak ale upozorňují spotřebitelské organizace, na internetu se to stále více hemží podvodnými prodejci. Přinášíme proto několik rad odborníků, jak je poznat a nespadnout do pasti.
Prodeje potravin přes internet jsou v ČR třetí nejvyšší v Evropě
Prodeje potravin on-line jsou v Česku třetí nejvyšší v Evropě po Velké Británii a Francii. Podíl jejich prodejů v internetových obchodech dosáhl loni dvou procent celkového obratu rychloobrátkového zboží. Letos je to již 2,5 procenta. Vyplývá to z údajů společnosti GfK. Nejvíce potravin se v e-shopech prodá v Jižní Koreji (16,6 procenta).
Na internetu nikdy nenakupovalo jen sedm procent Čechů
S nákupem online má zkušenost 93 procent české populace. Dvě pětiny (40 procent) si produkty a služby zajišťují přes internet velmi často. Ukázal to průzkum společnosti MasterCard na reprezentativním vzorku 1007 respondentů starších osmnácti let, který uskutečnila agentura g82. Téměř každý den přitom internet podle průzkumu používá 94 procent respondentů.
V e-shopech nenakupuje více jak polovina Čechů, ukazují nová čísla statistiků
Podle Českého statistického úřadu má letos s nákupem přes internet zkušenost 42 procent všech spotřebitelů. Meziročně je to o tři procentní body více. Kromě oblečení a obuvi kupují Češi v e-shopech hlavně kosmetiku a elektroniku. Nepatrně více nakupují přes internet muži.
Jourová: Čeští spotřebitelé jsou málo aktivní. Když zboží nefunguje, mávnou nad tím rukou
Češi objevují nákupy potravin po internetu
Ačkoliv se prodej potravin a nápojů po internetu zatím řadí co do velikosti mezi nejmenší maloobchodní segmenty, jeho růstový potenciál naopak patří k těm největším. Nákup potravin z e-shopu vyzkoušelo 21 procent Čechů, téměř každý čtvrtý (23 procent) se na nákup potravin a nápojů on-line teprve chystá. Vyplývá to z letošního průzkumu nákupních zvyklostí v ČR společnosti KPMG.