Jdi na obsah Jdi na menu

Známe nejlepší české e-shopy roku 2017

 
 
Nejkvalitnějším e-shopem na českém trhu byl v uplynulém roce e-shop s parfémy Notino.cz – už podruhé za sebou se stal absolutním vítězem Ceny kvality soutěže ShopRoku. Nejvíce hlasů od internetových uživatelů dostal e-shop ONLINESHOP.cz a cenu Heureky získal e-shop Mixit.
 

 

V Ceně popularity získal v letošním roce nejvíce hlasů ONLINESHOP.cz. „Zákazníci letos udělili svým oblíbeným e-shopům rekordní počet hlasů, celkem 138 000. Další důkaz toho, že online nakupování v Česku roste a je o něj zájem – meziročně rostla česká e-commerce vloni o 18 %,“ řekl Tomáš Braverman, ředitel nákupního rádce Heureka.cz. Pro e-shopy je ocenění v soutěži odměnou a skvělou zpětnou vazbou o tom, jak svoji práci dělají dobře Zákazníkům zase informace o vítězství ukazují, kde se opravdu nemusí bát nakoupit. „Letos jsme nově vyhlásili nejen celkového vítěze Ceny popularity, ale zároveň jsme zveřejňovali vítěze i v jednotlivých kategoriích. Mezi dalšími oceněnými se tak objevil například e-shop Růžový slon.cz, F-sport.cz, Prodej Parfémů cz. nebo Kytary.cz,“ dodal Tomáš Braverman.

 Absolutní vítězství v Ceně kvality obhájil e-shop Notino.cz. „Vítěz ceny kvality vychází z celkového hodnocení zákazníků, kteří po nákupu v daném e-shopu vyplní dotazník spokojenosti. Zákazníci v uplynulém roce vyplnili zhruba 4,5 miliónu dotazníků spokojenosti,“ uvedl Tomáš Braverman a pokračoval: „Cílem soutěže je zákazníkům pomoci s výběrem – ukázat na e-shopy, které patří k absolutní špičce české e-commerce, především co se služeb a servisu týče. České e-shopy dlouhodobě patří k vrcholu e-commerce, nabízí zákazníkům prvotřídní servis, a tak rozhodně zaslouží být oceněni.“

 Cenu Heureky obdržel e-shop Mixit.cz. „V Ceně Heureky získal ocenění e-shop Mixit.cz, především díky originalitě nápadu a také vstřícnosti ke svým zákazníkům. I když to není na českém trhu žádný nováček, všechny porotce zaujal,“ doplnil Braverman. Dalším finalistou se stal  e-shop Countrylife.cz, zabývající se zdravou výživou. Posledním finalistou je hračkářství Tyniko.cz, které si zakládá na výrobě a prodeji tradičních dřevěných hraček a didaktických her s ohledem na ekologii.

V loňském roce Češi na internetu utráceli meziročně o 18 % více a celkem tak v českých e-shopech utratili 115 miliard korun

Přehled všech vítězů ve všech kategoriích naleznete na webu soutěže.

Přehled vítězů soutěže ShopRoku 2017

Absolutní vítěz Ceny kvality: Notino.cz

Vítěz Ceny popularity: ONLINESHOP.cz

Vítěz Ceny Heureky: Mixit.cz 

Cena kvality
Absolutní vítěz Notino
Sekce Vítěz 1. finalista 2. finalista
Elektro DATART.cz Centrum FotoŠkoda Megapixel.cz
Výpočetní a telekomunikační technika T.S.BOHEMIA CZC.cz TisknuLevne.cz
Móda a doplňky Altisport Astratex.cz SAM 73
Krása a zdraví Notino Elnino.cz Čočky-kontaktní.cz
Dětské zboží Topgal.cz MZ-Racing JINO.cz
Auto-moto Autodily-Cardo.cz Škoda-díly.cz Olejspol
Sport a fitness kupkolo.cz HUDYsport a.s. Ronnie.cz
Dům a zahrada Semínka-Chilli.cz Mountfield B2B Partner
Bydlení a design Matějovský povlečení eshop.tescoma.cz textil-jimi.cz
Hobby Profizoo.cz Zoocentrum Kytary.cz
Zábava a volný čas Knihy Dobrovský Kosmas.cz KNIHCENTRUM.CZ
Erotické zboží e-kondomy.cz Růžový slon.cz Gaymegastore
Obchodní domy EVA.cz MALL.CZ Conrad 

 

Cena popularity
kategorie e-shop
Absolutní vítěz ceny popularity ONLINESHOP.cz
Elektro ONLINESHOP.cz
Obchodní domy Mall.cz
Krása a zdraví ProdejParfemu.cz
Móda a doplňky Astratex.cz
Výpočetní a telekomunikační technika CZC.cz
Dům a zahrada Mountfield 
Dětské zboží feedo.cz
Bydlení a design Online koupelny
Erotické zboží Růžovýslon.cz
Hobby Kytary.cz
Zábava a volný čas MegaKnihy.cz
Auto-moto MotoZem
Sport a fitness F-sport 

 

Autor: František Doupal